Zielone smoothie “sałatkowe”

Lubicie sałatki? My bardzo 🙂 To szybki posiłek, który wymaga minimum przygotowania i można go zabrać na uczelnię, do pracy i na wycieczkę. Dzisiaj również sałatkowo – tym razem w formie płynnej!  Zapraszam na zielone smoothie “sałatkowe” – możliwe również do zabrania “na wynos” – wystarczy słoiczek lub szczelny pojemniczek na koktalje:)

Składniki (na 2 porcje):

Jarmuż 25g  (2 duże garści)

Szpinak baby 50g (3-4 duże garści)

Cytryna 1 szt.

Miód / syrop z agawy 1 łyżka

Płatki jaglane / owsiane 1 łyżka

Siemię lniane 1 łyżka

Przygotowanie:

Jarmuż płuczemy i odkrawamy z niego twarde części łodygi. Cytrynę rolujemy na desce, przekrawamy na pół i wyciskamy sok. Dodajemy szpinak, miód, siemię lniane i płatki. Wszystko blendujemy do uzyskania jednolitej masy.

Odstawiamy koktajl na ok. 10-15 minut i przed przelaniem do szklanek mieszamy.

koktalj-skladniki

Takie zielone smoothie zadba o odporność i uzupełni niedobory witaminy C,

których brakuje nam szczególnie jesienią i zimą.

Sprawdzi się również  w roli przystawki przed posiłkiem do drugiego śniadania.

Lubisz smoothie? Spróbuj kolejnych! :

– BANAN-WIŚNIA Z PŁATKAMI JAGLANYMI

– BANAN-MANGO-JARMUŻ

-BANAN-SZPINAK-CYTRYNA

-NEKTARYNKOWE Z JARMUŻEM I PIETRUSZKĄ

No Comments

Miło mi Cię gościć - pozostańmy w kontakcie. Skomentuj, subskrybuj, podziel się pomysłem :)

Lubicie sałatki? My bardzo :) To szybki posiłek, który wymaga minimum przygotowania i można go zabrać na uczelnię, do pracy i na wycieczkę. Dzisiaj również sałatkowo - tym razem zapraszam na zielone smoothie sałatkowe:) Idealny posiłek na lekką kolację i uzupełnienie dawki witamin niezbędnych jesienią ;)