Smoothie jagodowe z siemieniem lnianym

Jak zaczynacie każdy dzień? Lubicie koktajle? U nas w zdecydowanej większości rozpoczynamy kolorowo i owocowo, albo warzywnie. Smoothie ma to do siebie, że robi się je szybko, można wrzucić każdy owoc, połączyć z innym, wsypać pestki i zawsze wychodzi coś baaardzo smacznego. Tak było i tym razem 😉 Poznajcie smoothie jagodowe z siemieniem lnianym. Kolor ma obłędny, chętnie kupiłabym sobie taką sukienkę ;D

Składniki (na 2 porcje):

Jagody (świeże lub mrożone) 150-200 g

Banan 1 szt.

Siemię lniane 1 czubata łyżka

Mleko roślinne / woda 200 ml

Białko roślinne (opcjonalnie) 1 łyżka

Przygotowanie:

Jagody rozmrażamy dzień wcześniej – wystarczy je włożyć do lodówki – jeśli nie mamy tyle czasu/zapomnieliśmy – dolewamy trochę ciepłej wody lub podgrzewamy mleko roślinne. Dodajemy banana, siemię lniane, mleko i wszystko blendujemy do momentu, aż pestki siemienia się rozdrobnią.

Całość przelewamy, odstawiamy na 5 minut i pijemy do dna.

 

smoothie jagodowe

 

Takie śniadanie na pewno wyposaży Was w dobry nastrój i przegoni chmury. Dodatkowo zadba o odpowiedni poziom witaminy C (jagody) i kwasów Omega-3(siemię lniane), których mamy w diecie za mało.

Poszukujecie kolejnych inspiracji? Spróbujcie innych smoothie, które możecie zrobić nawet w zimie!

– smootnie żurawinowe z nasionami chia

– smoothie banan-szpinak-cytryna

– smoothie banan-awokado

– smoothie czekoladowe

– smoothie banan – wiśnia z płatkami jaglanymi

No Comments

Miło mi Cię gościć - pozostańmy w kontakcie. Skomentuj, subskrybuj, podziel się pomysłem :)

Poznajcie smoothie jagodowe z siemieniem lnianym. Lubi jesień i zimę. Dba o poziom witaminy C i dostarcza kwasów Omega-3. Na pewno polubi też Ciebie :)